Ook ik heb een betaling gedaan via Visa kaart. Maar een uur later heb ik hen gemaild dat ik de betaling wou annuleren. Een consument heef tin België het recht om de transactie te annuleren als het een online aankoop betreft. Op dit recht heb ik mij beroept. Na een standaardmail van hun hebben ze na een paar dagen toch ?179,40 van mijn rekening gehaald.
Op dit moment heb ik online klacht ingediend via de website van de Federale Overheidsdienst Economie. Ik kan hier geen link plaatsen maar als je in google FOD economie klacht intypt vindt je het wel.
Hopelijk krijg ik een degelijk antwoord van be2 en kan ik deze site achter mij laten.
Sterke punten
Absoluut geen
Zwakke punten
Oplichting van het zuiverste soort. rnMensen proberen bang te maken uitgebreide Algemene voorwaarden rnVolgens mij 90% onbestaande/niet-actieve leden op de site. Volgens de site 57% vrouwen aanwezeig terwijl iedereen weet dat vrouwen nooit in de meerderheid zijn op zulke sites.rnKlantenservice reageert met vage standaardmails.