de grootste oplichterij , na betaling , een bericht lezen ook al ben je niet zeker van de profielen bij parship kan je je niet meer herroepen van uw abonement na 14 dagen .
geen chat functie en zeer stroef communiceren naar mogelijk partners !!
zeker af te raden !! eigenlijk heb je van niks zekerheid enkel dat uw geld weg is !
na herroepingsrecht op te eisen hebben ze onmiddelijk de automatische verlenging stop gezegd , van zelfsbeschikkingsrecht nemen ze ook een loopje
beter klacht indienen bij de federale politie bij de cel internet criminaliteit !!
wat je ben van niks zeker !!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES
Bezoek Parship.be Reviews over Parship.be
Beste John,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Niko Teeuwen, Klantenservice PARSHIP
Beste John,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
In mijn geval dus precies hetzelfde... Inderdaad betaald, berichten gelezen en beantwoordt. Maar ben niet tevreden over de website en mijn profielen. Antwoord is 'gebruik maken van de diensten' dan kunt u zich niet meer beroepen op het herroepingsrecht omschreven in de algemene voorwaarden. Parship heeft geld verdient, maar wel een zeer ontevreden klant welke Parship zeker niet zal aanbevelen. En ook niet aan anderen!
Beste Vera,
We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.00-16.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Parship Klantenservice België
Parship zijn dieven !! Ik was nog geen 24 uur lid, je hebt trouwens recht om je te bedenken 14dagen. En ik kreeg een afrekening van 375 . Toen ik de verschillende nummers probeerde te bellen van support dienst. geen reactie teveel bellers voor me. Natuurlijk als ze iedereen zo in het zak zetten ! Ik ga een advokaat onder de arm nemen. Dit laat ik niet gebeuren. de brief ligt al klaar voor testaankoop.
Beste Pascale,
Ik heb gezien dat u inmiddels al in contact bent geweest met mijn collega Cas van de klantenservice. Fijn om te zien dat het misverstand hierdoor lijkt te zijn opgehelderd.
Als u toch nog verdere vragen heeft, laat u het ons dan weten via: bit.ly/1RPwN8u zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare
beste
ik werd ook opgelicht bij deze site
er geldt een herroepingsrecht van 14 dagen voor deze overeenkomst
eens je deze indient , worden alle kosten doorgerekend
niet enkel is het herroepingsrecht oplichterij
ook werd ik via deze site benaderd door een profiel die vermoedelijk een hacker was
waardoor wij ernstige schade aan onze software hadden
bij deze
wees op je goede
Graag wil ik op de klacht ingaan.
Aangezien de klacht anoniem is geplaatst, willen wij u vragen ons uw Parship-code te sturen, zodat wij via de klantenservice contact met u op kunnen nemen.
Voordat een premium-lidmaatschap kan worden afgesloten wordt u uitgebreid over de kosten bij een herroeping geïnformeerd: In de Algemene Voorwaarden en meerdere keren tijdens de bestelprocedure. Tevens sturen wij een bestelbevestiging waarin nog eens op de waardecompensatie wordt gewezen zodra men de diensten heeft gebruikt.
De waardecompensatie is volledig conform aan de Belgische en economische consumentenwet.
Het is niet mogelijk dat een hacker direct via Parship aan uw computer schade veroorzaakt. Wij waarschuwen onze leden ervoor al te snel contacten buiten de site van Parship te leggen. Zodra men via zijn persoonlijke gegevens met derden communiceert en buiten ons om correspondentie onderhoudt, hebben wij daar geen invloed meer op en kunnen niets meer doen. Mocht u de Parship-code van de vermeende hacker hebben, kunt u ons deze graag laten weten zodat wij diegene kunnen controleren.
U kunt ons bereiken onder [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
ParshipWebCare.
Ook hier eenzelfde ervaring. Herroepingsrecht...yeah wright! Ben n abonnement voor 6mnd aangegaan. Herroeping na 10 dgn...want echt...de paar berichten of ijsbrekers...amai niks voor mij. Dus herroepen maar.... blijkt dat ik maar liefst 66% vd kosten aangerekend krijg!! Want ja hoor.. ik had 4 van de 5 beloofde contacten gehad. Alsjeblief seg...
In het herroepingsrecht staat toch expliciet dat je je geld terug krijgt...
Nieuwe mail dus maar naar de klantendienst.
Even wachten op het antwoord. En anders ook hier verdere stappen via rechtsbijstand en/of testaankoop. Want dat zou toch gewoon pure geldklopperij zijn.
Geachte mevrouw,
Graag wil ik in het algemeen op uw klacht omtrent de waardecompensatie ingaan.
Aangezien de diensten van Parship zijn gebruikt, waarbij er contacten tot stand komen, is er een waardecompensatie verschuldigd. Graag wil ik benadrukken dat als basis voor de waardecompensatie het aantal van de gelegde contacten wordt berekend en niet de gekozen looptijd van het premium-lidmaatschap.
Uitgangspunt bij de berekening van de waardecompensatie is het gegarandeerd aantal contacten met andere leden.
Al voordat u de bestelling heeft afgesloten kon u informatie over de waardecompensatie vinden onder "Help & Contact". Vanzelfsprekend hebben wij u ook tijdens de bestelling op deze regeling gewezen:
Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de Algemene Voorwaarden (AV). In deze AV wordt als eerste het herroepingsrecht verklaard, inclusief de regeling dat mogelijk een evenredige betaling verschuldigd is.
Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de productgerelateerde inhoud van de overeenkomst. Hierin wordt vermeld dat in het geval van een herroeping een waardecompensatie op basis van een vergelijking van het aantal gegarandeerde contacten en het aantal tot stand gekomen contacten wordt berekend.
Na de afronding van uw bestelling heeft u ons uw wens te kennen gegeven, met de uitvoering van de dienst te beginnen. . Ook hierbij is een bevestiging van de regeling met betrekking tot waardecompensatie door u gegeven.
Bovendien informeren wij u in de bevestiging van uw bestelling, die direct na het afsluiten van uw bestelling per e-mail aan u is verstuurd.
De berekening van de waardecompensatie hebben wij in onze e-mail aan u toegelicht.
Wij kunnen niet afzien van de waardecompensatie.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare
Jammer heb ik deze pagina niet gevonden voor mijn aansluiting. Het is in ieder geval zeker dat ik zoveel mogelijk mensen gaan inlichten over deze gangsterpraktijken. Ik hoor dat er meerdere mensen een advocaat onder de arm wensten te nemen. Ik stel voor dat wij ons groeperen en op deze manier een groepsklacht indienen en de kosten van de advocaat delen.
Prijs van uw lidmaatschap: 313,95 (zonder eventuele toeslagen voor termijnbetaling)
Looptijd in maanden: 12
Aantal gegarandeerde contacten: 7
Daarvan zijn tot stand gekomen: 13
Reeds door u betaald: 313,95
- Waardecompensatie: 235,46
- Restitutie: 78,49
D.w.z. er waren slecht 2 echten contacten... mijn slechtste aankoop ooit.
Men vertellen het zoveel mogelijk verder.
Geachte Elisabeth,
Om op uw klacht te kunnen reageren wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice van Parship. Het e-mail adres is [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship Web Care
IK WIL REEDS MEERDERE MALEN MIJN CONTRACT AFSLUITEN DOCH OP MIJN VRAAG WORDT NIET INGEGAAN, EEN ZUIVER OPLICHTPRAKTIJK
Geachte Vandeverre,
Ik kan u verzekeren, dat Parship altijd op uw berichten reageert. Om er zeker van te zijn, dat uw e-mail ons bereikt zendt u deze aan [email protected] en vermeldt u uw Parship code.
Ik zie uw e-mail graag tegemoet.
Dennis Rozenberg
Parship WebCare Team
Ik kan ervan mee praten heb mij ook eens lid gemaakt over paar dagen geleden, na 5 dagen stop gezet, toen ik zag dat het volledig bedrag van een jaar 313,95 euro van mijn rekening af is en UK due dacht dat dit maandelijks ging 😳heb dit direct stop gezet ik zag dan binnen de 14 dagen stop te kunnen zetten maar van mijn 313,95 heb ik 78,49 terug gekregen wat oplichterij! Ik vind dit schandalig, en heb schijnt 23 Contacten neergelegd, maar hoe jullie aan zo hoog bedrag komen voor paar berichtjes en te lezen, schandalig gewoon en je bent dan lid :o geldklopperij is dit gewoon 😠!!
Beste Melissa,
Ik zou graag willen reageren op uw bericht. Stuurt u daarom uw klacht rechstreeks aan [email protected] onder vermelding van uw Parship-code en ons service-wachtwoord. Wij zullen dan graag uw lidmaatschap controleren en een persoonlijke reactie aan u sturen.
Met vriendelijke groet,
Dennis Rozenberg
Parship Webcare Team
Heb al gedaan jullie helpen mij daar niet mee, ik kan zelf de kosten Nie te weten komen hoeveel de prijzen zijn per verstuurde bericht en of gelezen bericht tis gewoon allemaal schandalig! Op 5 dagen lid te zijn gewoon al me geld kwijt te zijn!
Bij Parship betaalt u niet per bericht, maar voor de door u gekozen looptijd.
Als ondanks de wettelijke bedenktijd van 14 dagen tóch gebruik gemaakt is van de dienstverlening, kan waardecompensatie worden berekend voor tot standgekomen contacten. In de voorwaarden en tijdens het koopproces wordt daarover natuurlijk geïnformeerd.
Parship Webcare Team
Bezoek Parship.be Reviews over Parship.be